Rabu, 28 Oktober 2009

From Kuala Dipang To S.U.K Perak..(Tragedi Oktober )



Mungkin Tajuk Utama pada Jumaat ini ?
Kedudukan Zambri masih ditangan Hakim Mahkamah Rayuan
Seorang Speaker yang memang sah Haram Ja***



Perebutan kerusi speaker yang pasti hangat dan panas

Mungkin kali ini G.Ganeson pula diusung ?
Kelompok ahli kerajaan Mahkamah
adakah adengan seperti ini akan berulang..?
kutuk mengutuk dan provokasi dari kedua pihak

Seekor katak dan seorang speaker haram ja**h



Gambar diatas bukanlah tragedi 28 Oktober esok, cuma kita mengimbau kembali tragedi yang mengemparkan negara sikit masa yang lalu. Tetapi awas tragedi ini mungkin akan berulang kembali dan akan ada lagi babak atau adengan 18sx yang terlampau untuk kita tonton didada akhbar, tv atau dalam blog di internet.

Tetapi bagi kita rakyak Malaysia dan Perak khususnya memohon doa agar tidak berlaku kejadian yang pelik dan tragis lagi esok dan berharap sidang dun ini dapat dijalankan secara aman dan juga kita berharap ada pengumuman yang baik dari Zambri iaitu BUBAR DUN....tetapi keberankalian untuk bubar DUN bagi aku 0.00%..tetapi andai kata kalau terjadinya pembubaran DUN juga , maka itulah saat yang aku dan seluruh rakyat perak dan penyokong Pakatan nantikan.

Apa apa pun itu cuma harapan besar rakyat Negeri perak untuk mendengar kalau-kalau ada pengumuman besar dari Mb Haram. Walau bagaimana pun Batuvskayu ingin mengucapkan selamat bersidang kepada semua wakil rakyat samada dari BN atau Pakatan Rakyat..semoga anda bersidanglah secara aman dan propesioanal..jangan jadi macam budak budak sudah lerr...

batuvskayu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

ARTIKEL SEBELUM INI

Catatan Popular