Jumaat, 8 Oktober 2010

Rahsia Wanita Kuat Seks

Wanita kuat seks, teknik-teknik menambah nafsu isteri, ciri-ciri isteri puas seks.
Satu perkara yang perlu difahami bahawa Hormon Testosterone dalam badan yang menyebabkan nafsu lelaki atau perempuan itu kuat seks. Perkara lanjut tentang hormone testosterone boleh lihat dalam Wikipedia di bawah.



nak power minum jus ini


Terdapat juga kebenaran yang mengatakan perempuan yang mempunyai bulu roma yang lebih lebat mempunyai ghairah yang lebih tinggi berbanding perempuan lain. Ini disebabkan paras hormone testosterone mereka yang lebih tinggi sedikit berbanding dengan kadar biasa. Ini membuatkan bulu roma lebih lebat serta nafsu mereka lebih tinggi bila dibandingkan dengan perempuan lain. Tetapi, ianya biasanya sementara kerana apabila perempuan dengan paras hormone testosterone yang tinggi semakin dewasa, kadar imbangan hormone mereka bakal normal.
Andainya suami ingin meningkatkan nafsu isteri agar kuat seks, carikan pil tongkat ali yang asli. Pil tongkat ali original ini tidak payah diambil sentiasa, cuma 2 ke 3 jam sebelum melakukan hubungan seksual, berikan pil itu kepada isteri. Jika suami mahu menambah stamina dan nafsu semasa bersama isteri, boleh juga amalkan Pearl Plus, ia akan melancarkan peredaran darah ke zakar. Ambil 30-60 minit sebelum seks. Zakar akan lebih tegang, lebih keras dan tahan lama. Ghairah dan stamina suami semasa melakukan hubungan seksual juga makin meningkat.


artis-wanita-kuat-seks

Selain itu untuk menambahkan lagi nafsu isteri, selalulah mengurut payudara isteri. Urutan buah dada banyak mendatangkan faedah selain menambahkan lagi berahi isteri. Teknik urutan yang betul tidak sahaja menambah rangsangan dalam hubungan kelamin tetapi juga akan membentuk dan memulihara payudara wanita agar lebih pejal dan tegang.

Selain itu, dari kajian yang dijalankan, isteri akan senang naik nafsu sewaktu dalam keadaan subur. Ketika itu, amatlah penting disediakan kondom atau pil perancang agar isteri tidak termengandung atau ‘accident’. Jika suami sudah luas pengalaman semasa melakukan tusukan zakar ke vagina isteri, tidak perlu dikhuatiri sangat kerana mereka biasanya boleh mengawal air mani dari terpancut semasa di dalam faraj isteri.

Untuk menjadi suami yang power dan hebat di ranjang, perlulah selalu dibuat Senaman Tenaga Batin atau Senaman Harimau. Senaman ini telah diamalkan oleh orang-orang lama di mana pernah diceritakan batang zakar mereka boleh menggantung buah kelapa.
Namun isteri lebih puas dalam hubungan seksual apabila suami memancutkan air mani ke dalam vagina isteri.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

ARTIKEL SEBELUM INI

Catatan Popular