Ahad, 8 Januari 2012

Ganyang... kojol dan kuborkan UMNO dulu

Anak Ali, ngko dengar ni.... Siapa yang jadi PM bukan persoalannya sekarang. Persoalan penting yang kita fokus sekarang adalah ganyang, kojol dan kuburkan UMNO terlebih dulu. Selagi UMNO tak mampus, camne kita nak letak orang kita sebagai PM ??

Aaaaii.... takkan ler Dr yang ada Phd, tak boleh guna otak untuk pikir benda mudah macam tu. Kalau Dr bingai macam dia..... tak rugi PAS kehilangan dia. But, jangan pecat dia dulu, sebab itulah yang dia mahu. Biarkan dia hidup segan mati tak mahu dalam PAS sampai PRU13.

Tapi, kalau nak pecat dia daripada jawatan EXCO kerajaan PR Selangor.... amat dialu-alukan. PAS cuma perlu bagi greenlight jer. Bereh punya. OUT he goes!! After all, demer dalam barisan EXCO tu pun, dah tak semiak dan muak dengan gelagat tak mengasi, si anak Ali sorang tu.

Eleh.... takder Hassan Ali, orang tak kesah. Orang semua dah tahu yang dia ni sour grape' dan dah memang patut pun di-sidelined-kan oleh PAS. Wallahua'lam... mungkin sebab itu, dia kini dilihat seolah-olah dijadikan senjata oleh UMNO untuk attack PAS dan Pakatan Rakyat. Pakatan Rakyat sudah menjadi semakin kuat, sebab tu... puak-puak UMNO jadi kecut perut.

So... forget about Hassan Ali. Fokus pada strategi nak mampus dan kuborkan UMNO terlebih dulu. Itu mesti menjadi prioriti kita. Hassan Ali itu mungkin diperkudakan untuk dijadikan distraction kepada usaha kita nak mampuskan UMNO.

Lantas, jika dia keluarkan kenyataan yang cuba 'cedera'kan kita.... hentam jer balik. Jangan kasi chance sama dia dah. Kasi hentam kaw-kaw. InsyaAllah... selepas PRU13 nanti, UMNO dengan Hasan-Hasan Ali akan terperap dalam kubor bersama-sama. Huh.... bertapa ler korang dalam lubang kobor tu!!

Apa.... dia ingat dengan menimbulkan isu siapa yang layak dipilih jadi PM Pakatan Rakyat, dia boleh porak-perandakan kesepakatan dan kerjasama kita. Sorry ler wak. Lu silap besor ler. Rakyat dah dapat menilai dan kenal pasti yang UMNO itu kaca dan Pakatan Rakyat itu permata. So... surely permata akan menjadi pilihan rakyat, insyaAllah.

Oleh demikian... ikutlah nasihat Presiden parti iaitu Tok Guru Haji Hadi iaitu.... 'Menangkan dulu Pakatan, bukan bincang siapa PM'.

M3M sokong dan setuju sesangat dengan saranan dan nasihat beliau. Allahuakbar!!

http://motherof3mohd.blogspot.com/

Pengikut

ARTIKEL SEBELUM INI

Catatan Popular