Jumaat, 14 Ogos 2009

Arsenal player cedera


Theo Walcott.. Peluru berpandu Arsenal ini dikatakan kemungkinan tidak akan beraksi menentang Everton kerana mengalami masalah belakang.. Mungkinkah Wilshere akan beraksi menentang Everton malam esok??

Johan Djourou memberi tamparan hebat kepada Wenger apabila mengalami kecederaan buku lali.. Dan dikatakan juga Djourou akan terlepas aksi selama sebulan..

Nampaknya Lukasz Fabianski bakal memberi ruang kepada Mannone di bangku simpanan selepas Wenger mengesahkan Fabianski terpaksa berehat selama 2 bulan kerana akan menjalani pembedahan atas kecederaan buku lalinya..

Abou Diaby yang baru-baru ini mengalami kecederaan groin akan kembali menentang Everton esok.. Satu berita buruk untuk fan Arsenal..

Thomas Vermaelen memberikan satu berita baik disebalik kecederaan Djourou apabila akan membuat debut penuhnya bersama Arsenal selepas berjaya melepasi kecederaannya selepas berjaya beraksi selama 45 minit bersama Belgium..

Wenger berkata Rosicky akan kembali sebaik permulaan bulan September selepas tempoh pulih dari kecederaannya hanya tinggal 2 minggu lagi.. Ianya sudah semestinya satu berita baik buat fan-fan Arsenal.. Tetapi sempatkah Rosicky kembali sebelum aksi menentang MU pada 29 Ogos ini??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

ARTIKEL SEBELUM INI

Catatan Popular